
CFMOTO Gladiator Z950 SPORT
Značka:
Určení:
* Cena dle typu homologace. Podrobné informace v ceníku.
Fotografie mají ilustrativní charakter (může se lišit barva, pneu, atd.)
Akční nabídka:
5 let záruka na všechny čtyřkolky CFMOTO!
Aktuálně mají všechny čtyřkolky CFMOTO exkluzivní záruku v délce 5 let*!
I vy jste se v tomto roce stali, nebo se stanete, součástí rodiny majitelů čtyřkolek a motocyklů CFMOTO? Máme pro vás vynikající dárek, který se určitě nedá odmítnout! Užívejte si nově 5letou ZÁRUKU na všechny čtyřkolky i motocykly značky CFMOTO!
*5 let záruka platí při nákupu strojů CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem. Týká se všech modelů z aktuální nabídky strojů CFMOTO oficiálního dovozce Journeyman CZ s.r.o.. U čtyřkolek CFMOTO je záruka 5 let nebo 10.000 km.
Klíčové vlastnosti:
Více všestrannosti, více agility, prémiové vlastnosti i komponenty, bezkonkurenční hodnota, vysoký výkon, vzrušující požitek z jízdy.
Motor
Výkonný V-Twin dostává pokyny „Ride-by-Wire“ tedy elektronicky, což přináší nejen úsporu paliva ale i přesné a hladké ovládání stroje. K dispozici jsou 2 režimy řízení motoru – SPORT a NORMAL, přičemž hmotnost/výkon jsou v ideálním poměru.
Dynamický design
Je inspirován poslední generací řady Z, ale v tomto případě působí ještě agresivněji, přičemž vytváří silnou a odolnou kulisu stroje.
Přepracovaná zadní část
Zadní část je zcela nová a má jednodušší a čistší profil.
Tlumiče
Pružení na obou koncích je plně nastavitelné (odskok / komprese). Kombinace plynovo-olejových tlumičů je součástí podvozkového systému nové generace. Vzadu hladí jízdu přidaný příčný stabilizátor, přičemž tato sestava umožňuje zdvih vpředu 307 a vzadu 317,5 mm.
Exkluzivní prvky
Plné LED osvětlení, doplňuje dravá maska chladiče a hliníková ochrana „nosu“ stroje. Červeně lakované pružiny evokují ke sportovnímu vyžití. Novým prémiovým doplňkem jsou poloviční dveře.
Exkluzivní kola
Dominantou kol jsou exkluzivně tvarované ráfky ze slitiny vzácných kovů.
Obratnější, kompaktnější
I takto kompaktní stroj dosahuje světlé výšky až 305 mm a průměr otáčení je na hranici 10 metrů.
Ergonomičtější kokpit
Nový kokpit disponuje nastavitelným (35 °) sportovním volantem, nové generace a nastavitelným sedadlem řidiče (95 mm dopředu / dozadu). Přehledný 5” LCD displej, 2 voděodolné schránky (15 + 3 l) jsou vychytávky pro každodenní život.
Pohodlný interiér
Posádka ocení nově tvarovaná a vyztužená sedadla s novým polstrováním. Sedák i opěradlo jsou širší, 3-bodový bezpečnostní pás nové generace je šetrnější pro lidské tělo.
Madlo spolujezdce
Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky.
Integrovaný box
Nový uzavíratelný / uzamykatelný úložný prostor zakomponován do linií korby. Box má kapacitu nosnosti až 150 kg.
LED světla na obou koncích
Hypermoderní LED světla vyzařují extra silné paprsky a jsou výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla.
Aplikace CFMOTO RIDE
Stroj je vybaven portem pro připojení zařízení T-Box (příplatkový doplněk). T-Box umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou…
Variator CVTech
Kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení.
Základní informace:
Motor
Výkonný V-Twin dostává pokyny „Ride-by-Wire“ tedy elektronicky, což přináší nejen úsporu paliva ale i přesné a hladké ovládání stroje. K dispozici jsou 2 režimy řízení motoru – SPORT a NORMAL, přičemž hmotnost/výkon jsou v ideálním poměru.
Dynamický design
Je inspirován poslední generací řady Z, ale v tomto případě působí ještě agresivněji, přičemž vytváří silnou a odolnou kulisu stroje.
Přepracovaná zadní část
Zadní část je zcela nová a má jednodušší a čistší profil.
Tlumiče
Pružení na obou koncích je plně nastavitelné (odskok / komprese). Kombinace plynovo-olejových tlumičů je součástí podvozkového systému nové generace. Vzadu hladí jízdu přidaný příčný stabilizátor, přičemž tato sestava umožňuje zdvih vpředu 307 a vzadu 317,5 mm.
Exkluzivní prvky
Plné LED osvětlení, doplňuje dravá maska chladiče a hliníková ochrana „nosu“ stroje. Červeně lakované pružiny evokují ke sportovnímu vyžití. Novým prémiovým doplňkem jsou poloviční dveře.
Exkluzivní kola
Dominantou kol jsou exkluzivně tvarované ráfky ze slitiny vzácných kovů.
Obratnější, kompaktnější
I takto kompaktní stroj dosahuje světlé výšky až 305 mm a průměr otáčení je na hranici 10 metrů.
Ergonomičtější kokpit
Nový kokpit disponuje nastavitelným (35 °) sportovním volantem, nové generace a nastavitelným sedadlem řidiče (95 mm dopředu / dozadu). Přehledný 5” LCD displej, 2 voděodolné schránky (15 + 3 l) jsou vychytávky pro každodenní život.
Pohodlný interiér
Posádka ocení nově tvarovaná a vyztužená sedadla s novým polstrováním. Sedák i opěradlo jsou širší, 3-bodový bezpečnostní pás nové generace je šetrnější pro lidské tělo.
Madlo spolujezdce
Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky.
Integrovaný box
Nový uzavíratelný / uzamykatelný úložný prostor zakomponován do linií korby. Box má kapacitu nosnosti až 150 kg.
LED světla na obou koncích
Hypermoderní LED světla vyzařují extra silné paprsky a jsou výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla.
Aplikace CFMOTO RIDE
Stroj je vybaven portem pro připojení zařízení T-Box (příplatkový doplněk). T-Box umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou…
Variator CVTech
Kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení.
Technické informace:
Motor | V-Twin, 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih | 91 mm x 74 mm x 2 |
Převodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Odpružení P / Z | Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena. |
Brzdy | Kotoučové hydraulické |
Nádrž | 37 l |
Hmotnost s náplňami | 675 kg |
Délka | 3 272 mm |
Šířka | 1 524 mm |
Výška | 1 870 mm |
Rozvor | 2 286 mm |
Přední pneu | 27×9-14 |
Zadní pneu | 27×11-14 |
Zobrazené technické informace se mohou lišit dle roku výroby a typu homologace.