
SMC 850 Sport V-Twin EPS
Značka:
Určení:
Cena obsahuje: posilovač řízení (EPS), 12" hliníkové disky, 6ti plátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják.
Příplatková výbava
Exkluzivní titanová barva: +5.000 Kč
Zadní nosič: +1.000 Kč
14" hliníkové disky s pneu Maxxis Bighorn: +9.000 Kč
Praktické rozšiřovací lemy: +1.500 Kč
Paket Snowblaster
příplatek 10.000 Kč za radlici a zateplené návleky.
Klíčové vlastnosti:
- Nejvýkonnější moderní 850 cc motor s CVT z Taiwanu
- Agresivní moderní design
- Americké vstřikováni Delphi
- Precizně fungující posilovač řízení (EPS)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- Fantastická ovladatelnost i při sepnutém 4x4
- Mimořádná světlá výška
- Nadstandardně objemná nádrž 23,5 l
- Stavitelné tlumiče s novými progresivními pružinami
- Elegantní a praktické 12 “duralové disky kol
- Odolné 12” 6-plátnové pneumatiky s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Plnohodnotný sportovně - užitkový stroj i pro dva jezdce
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou (volitelně)
- Praktické rozšiřovací lemy (volitelně)
- Zadní nosič (volitelně)
- ŘP sk. B
Základní informace:
Fantastický výkon, precizní ovládání, famozní EPS...čistá radost...Konečně je tu stroj, který si nehraje na hodného pracanta, ale na pořádnou agresivní, sportovně-užitkovou bestii!!! Agresivní design s přimračenými čtyřmi čočkami, dává jasně na zřetel, že tento nejsilnější model z továrny SMC přinese svému pánovi hromadu sportovních zážitků a adrenalinové zábavy! A když budete chtít pracovat? Ani s tím plnohodnotný 4x4 SMC 850 Sport nemá problém!
Novinka z dílny továrny SMC, model SMC 850 Sport EPS, konstrukčně vychází z léty osvědčeného taiwanského stroje, Jumba 720 R a jeho sportovního klonu SMC 720 Sport. Z Jumba si nový model převzal vynikající odolný podvozek odzkoušený na nejtěžších závodních tratích a všechny zásadní konstrukční prvky, spolehlivé elektronické vstřikování americké firmy DELPHI a v neposlední řadě fantastické jízdní vlastnosti v čele s lehoučkým řízením a ovladatelností i v tom nejnáročněšjím terénu! Pomyslnou třešničkou na dortu je pak fakt, že novinka je dodávána v základní ceně se špičkově fungujícím posilovačem řízení (EPS), který z tohoto stroje dělá bezpochyby jednu z nejlépe ovladatelných čtyřkolek historie. Zásadní změna ale přišla na místě nejdůležitějším - novinka SMC 850 Sport byla osazena zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 818 ccm o výkonu 77 Hp a kroutícím momentem 84 Nm (offroad verze)! Sportovní duch stroj nezapře od prvního pohledu, o svém výkonu vás pak přesvědčí po prvním brknutím o plyn, kdy si můžete plně vychutnat nefalšované "wheelie" pod zadních kolech! Nastavení skvěle fungujícího variatoru ovšem umožnuje i "běžný" provoz, takže vyrazit do lesa s vozíkem na dřevo není ani u tohoto sportovního modelu žádný problém.
Vzhledem ke sportovnímu ražení je SMC 850 Sport EPS výrazně odlehčen o masivní nosiče a rámy, čímž se značně snížila hmotnost a jízdní vlastnosti se ještě vice posunuly do oblasti maximální čitelnosti a lehkosti. Ostře řezané rysy stroje se sportovním tvarováním plastů nenechají nikoho na pochybách, že před Vámi stojí stroj určený na cross-country, offroady, trial i dlouhé adrenalinové vyjížďky.
Nový SMC 850 Sport je předurčen k tomu, aby úspěšně navázal na velké sportovní úspěchy svých předchůdců, kdy se strojem SMC Jumbo 720R zvítězil Martin Malát v nejtěžším seriálu off-road závodu, v Offroad Maratonech v královské kategorii 4x4 nad 500 ccm.
Myslelo se ale i na pracovní využití, takže k dispozici je v základní ceně silný naviják, homologované tažné zařízení s velmi prakticky umístěnou el. zásuvkou, stylový pevný zadní nosič, elegantní 12” ALU kola se špičkovými odolnými víceplátnovými pneu s univerzálním vzorem, multifunkční displej či uzamykatelné víčko nádrže. Pro fajnšmekry jsou pak k dispozici za drobný doplatek praktické rozšiřovací lemy.
Technické informace:
| Kapacity: | |
|---|---|
| Benzinová nádrž: | 23,5 litru |
| Olej motorový: | -- litru |
| Délka: | 2100 mm |
| Šířka: | 1230 mm |
| Výška: | 1260 mm |
| Rozvor: | 1292 mm |
| Výška sedla: | 910 mm |
| Suchá hmotnost: | 355 kg |
| Systém pohonu: | |
| Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
| Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
| 4x4 pohon: | Odpojitelný |
| Rychlosti: | L, H, N, R, P (Terénní redukce, vpřed, neutrál, zpátečka, parking) |
| Přední pneu: |
25x8-12" Duro Frontier |
| Zadní pneu: |
25x10-12 Duro Frontier |
| Brzdový systém: | |
| Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
| Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
| Parkovací brzda: | Ano |
| Odpružení: | |
| Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /Dvojitá A ramena |
| Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /Dvojitá A ramena |
| Motor: | |
| Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC |
| Výkon motoru (off-road): | 57 kW (77 Hp) |
| Točivý moment (off-road): | 84 Nm |
| Vrtání x zdvih: | 92 mm x 61,5 mm |
| Plnění motoru: | EFI Delphi (USA) |
| Objem motoru: | 818 cm3 |
| Startování: | Elektrickým startérem |
| Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
| Mazání: | S mokrou skříní |
| Zapalování: | C.D.I. elektronické |
| Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |














