Čtyřkolka SMC Jumbo 850 V-twin EPS
Značka:
Určení:
Příplatková výbava
Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: +1.000 Kč
Dostupná barva: černá
Paket Snowblaster
příplatek 10.000 Kč za radlici a zateplené návleky.
Klíčové vlastnosti:
- Vysoce výkonný moderní dvouválcový V-twin motor s CVT z Taiwanu
- Americké vstřikováni Delphi
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Fantastická ovladatelnost i při sepnutém 4x4
- Posilovač řízení EPS v základní výbavě
- Mimořádná světlá výška
- Nadstandardně objemná nádrž 23,5 l
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 12” 6-plátnové pneumatiky Maxxis Bighorn 2
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní čtyřkolka i pro dva jezdce
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou (volitelně)
- Přední i zadní masivní nosiče
Základní informace:
Na počátku bylo slovo. Nebo lépe řečeno myšlenka a cíl. Vytvořit skvělou a po všech směrech dokonale vyváženou čtyřkolku. V pomyslném konstruktérském kalfasu se začaly vrstvit ty nejprogresívnější a nejmodernější ingredience.
Srdcem stroje je zcela nově navržený dvouválcový, vodou chlazený V-Twin motor spojený s perfektně fungujícím CVT variátorem japonské provenience. O plnění motoru se stará vstřikování americké firmy DELPHI. I přes velmi vysoký výkon 73 koní a krouticí moment 84 Nm se konstruktérům povedlo motor maximálně zmenšit a odlehčit, což dále přispívá k vysoké dynamice stroje.
Základem podvozku je zesílený moderní prostorový rám s plně nezávislým zavěšením všech kol, který se tak skvěle osvědčil u sportovních i pracovních modelů značky. Díky vyzrálému odpružení, mimořádné světlé výšce, ale zejména naprosto dokonale fungujícímu progresivnímu posilovači řízení, nabízí stroj fantasticky lehké ovládání v každém jízdním režimu včetně plného 4x4. Prostorná palivová nádrž, inteligentní design a prvotřídní ergonomie jsou dalšími trumfy této vynikající taiwanské čtyřkolky, které z každé jízdy dělají nezapomenutelný zážitek!
Ale i tak úžasný výkon stroje je občas nutné přibrzdit a k tomu slouží plně hydraulické brzdy a perfektně fungující motorová brzda. O příkladnou trakci se starají špičkové pneu Maxxis Bighorn. K celkovému pohodlí jezdce i spolujezdce dále přispívá široké dvoustupňové sedlo a velkorysý prostor nášlapů, což je neklamným znakem této prodloužené varianty podvozku.
V základní ceně naleznete prakticky vše, co k dokonalému stroji má patřit. Od el. přepínatelného pohonu 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silného navijáku, homologovaného tažného zařízení s el. zásuvkou, praktických ocelových nosičů, LED denního svícení, řady prostorných schránek, multifukčního displeje, atraktivních 12" ALU kol, víceplátnových pneumatik až třeba po uzamykatelné víčko nádrže.
Technické informace:
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 23,5 litru |
Délka: | 2315 mm |
Šířka: | 1216 mm |
Výška: | 1300 mm |
Rozvor: | 1482 mm |
Suchá hmotnost: | 364 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon: | Odpojitelný |
Rychlosti: | Vpřed, vzad a terénní redukce |
Přední pneu: | 25x8-12" Maxxis Bighorn 2 |
Zadní pneu: | 25x10-12 Maxxis Bighorn 2 |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena |
Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC |
Objem motoru: | 818 cm3 |
Výkon motoru: | 73 HP |
Točivý moment: | 84 Nm |
Vrtání x zdvih: | 92 mm x 61,5 mm |
Plnění motoru: | EFI Delphi (USA) |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | C.D.I. elektronické |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |